Про себе




Анкета








 Прізвище, ім’я, по батькові:   Бабак Лідія Мефодіївна
Дата і місце  народження : 3 липня 1971 року,  с.Друхів Березнівського району  Рівненської обасті.     
Повна домашня адреса  з поштовим індексом, телефон,    
e-mail:  L-Babak@ukr.net                
  34643                     
Рівненська область,                 
 Березнівський район,                    
с.Друхів,  вул. Шевченка, 74                 
  Тел. : 0672640320                 
Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації):
Паспорт СР 059202, виданий Березнівським РВ УМВС України в Рівненській обл., 9 жовтня 1996 р. 
 Ідентифікаційний код: 2611623163
Який навчальний заклад закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом: Ровенський державний педагогічний інститут.1995р., педагогіка і методика початкового навчання
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу):
Друхівська ЗОШ І-ІІІ ст.     
вул. Шевченка, 121      
с. Друхів,     
Березнівський район,  
Рівненська область,
34643
  Тел. 3-46-18
Загальний   стаж роботи:        27 років
  Педагогічний стаж:         27 років

 Кваліфікаційна категорія:         вища кваліфікаційна категорія
 Звання:  -
 Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження):
- грамота відділу освіти Березнівської райдержадміністрації
« Класний керівник року», 2011рік
 - грамота відділу освіти Березнівської райдержадміністрації, 2012рік
 Класи, в яких викладаєте: 
           1-4 класи
  Мова викладання:
             українська
Проблема (тема), над якою працюєте:
“ Розвиток логічного мислення на уроках математики”
 Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються:
Інтерактивні форми роботи
Навчальна література, що користуєтесь у процесі підготовки до уроку:
Підручники початкових класів.
Журнали «Розкажіть онуку», «Початкова освіта», «Початкова школа». Н.П. Харитонюк «Інтеграція змісту навчальних предметів у початковій школі». В. С. Садова «Твори і фантазуй».
Л. І. Цимбалюк  «Позакласне читання у початковій школі»
Н. В. Степанчук «Змістовна і структурна логіка уроків читання».
А. А. Назаренко «Сходинки до вершин». О. В. Ісаєнко «Контрольні роботи». М. Пачашинська «Дидактичні матеріали з української мови».
Н. П. Кравець «Розвиток мовлення». М. Козак «Дидактичні матеріали з математики». О. Мельничайко «Збірник рівневих завдань з української мови». А. А. Назаренко «Ми прийшли до школи».


Ваше педагогічне кредо:
Учень – це не посудина, яку треба заповнити,
учень – факел, який треба запалити.
   Намалюйте (словесно у формі статті в газету від 3-ьої особи) свій   педагогічний портрет або візитну картку:


      Учитель початкового навчання  працює в Друхівській ЗОШ І – ІІІ ст. 14 років.


      В основу практичної реалізації освітніх завдань вчитель визначає принцип наочності, доступності та проблемно-пошуковий принцип. Під час організації навчально-пізнавальної діяльності учнів добирає форми і методи, які спрямовані на формування пізнавальної і творчої активності учнів. Використовує різні інтерактивні методи: робота в малих групах, робота в парах, ″мозковий  штурм″, ″мікрофон″ тощо.


      Педагог творчо використовує педагогічний досвід, впроваджує нові  технології навчання і виховання учнів. Працює над проблемним питанням «Розвиток логічного мислення на уроках математики ».  


      Основну увагу в організації навчально-пізнавальної роботи з учнями звертає на підвищення  ефективності уроку як основної форми навчально-виховної  роботи. Під час  викладання уроків широко застосовує нетрадиційні уроки. На уроках намагається поєднувати матеріал, що вивчається, з повсякденним життям.


       Бабак Л. М.  вдумливо відпрацьовує кожен етап уроку, залучає учнів до активної пошукової діяльності, створює проблемні ситуації, диференціює завдання. Лідія Мефодіївна вчить учнів логічно обмірковувати кожну свою відповідь, кожен крок.


           Використовує нестандартні форми проведення уроків: урок-змагання, урок-гра, урок-казка, урок-естафета тощо. Ці форми проведення занять дозволяють зробити урок цікавим для учнів. Вони краще засвоюють матеріал у процесі гри.


           Як керівник шкільного методичного об’єднання вчителів початкового навчання, організовує та проводить методичну роботу з вчителями цього напрямку. Бере активну участь у конкурсах та  тижні початкового навчання, що проводиться у школі.




    


Опис досвіду роботи
Презентація досвіду роботи
Самопрезентація
Моє педагогічне кредо

Немає коментарів:

Дописати коментар